Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΚΩΣΤΑΒΑΡΑ

   OTΑΝ ΑΓΓΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

   Όταν αγγίζω το σώμα σου
   μικρά λευκά περιστέρια γλιστρούν μέσα στα χέρια μου.
   Μέλη στάζουν τα πικρά μου χείλη
   όταν αγγίζω το σώμα σου.

   Δεν έχω φόβους πια να μου δαγκώνουν το πρόσωπο.
   Δεν έχω τα φαρμακερά τ' αγκάθια
    να μου ξεσκίζουν την καρδιά.
   
   Τα σκοτεινά μου όνειρα πέφτουν και συντρίβονται αθόρυβα.
    Μαύρα πηχτά νερά χύνονται και σκορπίζουν.
  
   Και μέσα απ' τα έναστρα φιλιά σου φυτρώνουν πράσινοι κήποι.
   Μαγευτικά δειλινά φυτρώνουν                                                    
   με συντριβάνια και με πουλιά.
  
   Όταν αγγίζω το σώμα σου
    δεν ξέρω αν γίνομαι δυνατότερος.
    Ξέρω πως ο κόσμος γίνεται αλλιώτικος.

     Άλλος άνθρωπος χύνεται μέσα μου.
     Άλλα τραγούδια αντηχούν στη φωνή μου.
   
     Άλλα δάση σου τραγουδούν 
     όταν αγγίζω το σώμα σου.

     Άλλα ποτάμια αγγίζοντας τις πολύχρωμες θάλασσες.

                                                                       Θ.ΚΩΣΤΑΒΑΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου